لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه قهرمان ایتالیا و مدعی در اروپا است

یووه قهرمان ایتالیا و مدعی در اروپا است

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و 8 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختنتد. وادیم واسیلیف مدیر باشگاه موناکو فرانسه که تیمش باید با یوونتوس روبرو شود در مورد این قرعه و رقابت با بیانکونری گفت :

" ما برای پیروزی و صعود به مصاف یوونتوس می رویم البته آن ها قهرمان ایتالیا هستند و رقیب قدرتمندی محسوب می شوند. ما هم برای رسیدن به این مرحله شایستگی های زیادی داشتیم و نمی خواهیم رقیبی ساده برای یووه باشیم "

" ما برای شکست یووه بازی خواهیم کرد ، اگرچه به سختی ِ بازی کردن با این تیم آگاهیم . به نظر من مقایسه یووه و آرسنال صحیح نیست زیرا یووه قهرمان چند فصل اخیر ایتالیا است و در این فصل هم برای کسب این عنوان شانس اول محسوب می شود "

" بخوبی می دانیم که بازی سختی داریم، آن ها با قدرت در حال طی کردن مراحل و تلاش برای پیروزی هستند . می دانیم که یووه تیمی بسیار جاه طلب و با انگیزه و قوی است و اگر نتیجه بازی آن ها با دورتموند را مرور کنیم در می یابیم که چقدر خوب هستند "

" اما ما هم انگیزه های خاص خودمان را داریم، ما به عنوان جوان ترین تیم حاضر در این مرحله بدنبال کسب تجربه و موفیت هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: